بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

ساخت جعبه های سه بعدی از محصولات با TBS Cover Editor v1.5.3

حتما توجه کرده اید که شرکت های نرم افزاری برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود آن ها را در جعبه هایی شکیل قرار می دهند. طراحی این جعبه های بسیار زیبا شاید کار زیادی ساده ای نباشد اما مطمئنا این طرح ها با نرم افزارهایی در این زمینه طراحی می شوند. یکی از نرم افزارهایی که در زمینه طراحی جعبه ها و به طور کلی باکس های لوح های فشرده و همچنین لیبل لوح فشرده می تواند ابزاری بسیار کارآمد باشد. این نرم افزار که TBS Cover Editor نام دارد با امکاناتی فوق العاده می تواند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را هم مرتفع سازد. استفاده از این نرم افزار فوق العاده ساده و آسان است. تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. اندازه وطرح صفحه کاملا قابل تغییر است و می توان باکس را بااندازه های دلخواه طراحی کرد. TBS Cover Editor قابلیت آن را دارد تا ازهمه جهات باکس طراحی شده را نمایش دهد. با این قابلیت طراح قادر است تا از همه جهات کار خود را مشاهده کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکلی به رفع آن اقدام نماید. طرح های زیبایی به همراه یک سری اشکال بسیار زیبا در نرم افزار گنجانده شده است. خروجی مورد استفاده در نرم افزار فرمت هایی است که همه آن ها را می شناسند. کیفیت خروجی قابل تنظیم بوده و می توان در اندازه های مختلف تنظیم گردد. نکته ی دیگری که در مورد این نرم افزار حائظ اهمیت است، اینکه این ابزار قادر است تا تمامی بعدهای یک باکس را به صورت جدا گانه و با فرمت های مختلف به صورت تکه تکه شده به کاربر ارائه خواهد داد. تصاویر نمایشی کاملا سه بعدی و بسیار جذاب بوده و می توان تصاویر نهایی از هرجهتی که کاربر بخواهد مورد نمایش قرار داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TBS Cover Editor v1.5.3:
- محیط کاربری بسیار و به صورت تک صفحه ای
- پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر
- قابلیت خروجی گرفتن با فرمت و اندازه دلخواه
- نمایش به صورت سه بعدی
- قابلیت طراحی باکس ها و لیبل های متوع با 5 طرح اصلی
- استفاده از Wizard در بسیاری از مراحل
- قابلیت ذخیره سازی به صورت تکه تکه
- نمایش تصاویر باکس از تمامی جهات
- قابلیت تغییر جهت های نمایش تنها با حرکت ساده ماوس
- طرح و اشکال بسیار زیبا و متنوع
- طرح های آماده زیبا برای طراحی هر لیبل یا باکس
- قابلیت تغییراندازه باکس به میزان دلخواه
- قابلیت طراحی کاورهای فوق العاده زیبا برای کتاب ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...


ادامه مطلب ...

118 windows vista wallpapers - HD

118 والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت بالا ویندوز ویستا با کیفیت HD با سایز ۱۲۰۰*۱۹۲۰


ادامه مطلب ...

پاکسازی کامل هارد دیسک با Wise Disk Cleaner Pro v4.01 Build 164

حتما برای کاربران پیش آمده که پس گذشت  مدتی ویندوز آن ها کند خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که چرا این مشکل پیش میاد؟ این مشکل زمانی به اوج می رسد که نرم افزارهای کاربردی و جانبی هم برروی ویندوز نصب گردد. وقتی ابزاری نصب می شود به طبع فایل هایی را بر روی هارد دیسک کپی خواهد کرد. این نرم افزارها  و به طور کلی طی مدتی کار کردن با ویندوز فایل هایی به صورت مخفی در جای جای هارد دیسک و  درایو ها می گیرند که هم فضایی از هارد دیسک را اشغال کرده و هم باعث کند شدن ویندوز خواهند شد. Wise Disk Cleaner نام نرم افزاری مورد نیاز برای تمامی کاربران است. وقتی این ابزار بر روی سیستم نصب گردد و اجرا شود شروع به جستجو جو میان فایل های موجود در هارد دیسک می نماید و قادر است در میان میلیارد ها فایل، فرمت ها و به عبارت دیگر فایل هایی که مورد نیاز ویندوز نمی باشد را پیدا کرده و اقدام به حذف آن ها نماید. معمولا این فایل ها بسیار  زیاد بوده  و فرمت مخصوص به خود را دارند که شناسایی آن ها را برای کاربر به صورت معمولی تقریبا غیر ممکن خواهد کرد. Wise Disk Cleaner بیش از 50 فرمت را پشتیبانی کرده که به آسانی می توان  به جست و جوی این فایل های پرداخت. طرز استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم بسیار آسان است. هیچ گونه نیازی به آموزش ندارد تنها کافی است با یک کلیک فایل ها را پیداکرده و اقدام به حذف آن ها نمود. این ابزار در دو نسخه ارائه  می گردد. نسخه ی رایگان که امکانات مناسبی دارد اما کامل نیست. و نسخه Pro که قابلیت های فوق العاده دارد.  نسخه ای که هم اکنون می توانید دریافت کنید نسخه حرفه ای می باشد که به صورت کاملا رایگان  قابل دریافت است. دو مگابایت ارزش  دریافت را دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wise Disk Cleaner Pro v4.01 Build 164:
- استفاده بسیار آسان
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- سرعت بسیار بالا در عمل جست و جو
- قابلیت زمان بندی عمل پاکسازی
- شناسایی میلیون ها فایل که فضای هارد دیسک را اشغال می کنند
- قابلیت پاک کردن فایل ها به داخل Recycle Bin یا به صورت یک باره
- پاکسازی History IE
- قابلیت تبدیل ستون های جست و جو به فایل اکسل
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- قابلیت توقف عمل جست و جو و آغاز دوباره
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و...

ادامه مطلب ...

FairStars Audio Converter v1.80 نرم افزار مبدل انواع فرمت های صو

Fairstars Audio Converter نام نرم افزار مبدل انواع فرمت های صوتی به یکدیگر می باشد که می توان به جرات گفت این نرم افزار یکی از فوق العاده ترین نرم افزارهایی است که تا کنون با آن برخورد کرده اید. نرم افزاری سریع ، توانمند ، بسیار پرقدرت و قابل ، کم حجم و بسیار مطمئن. خصوصیات ذکر شده در بسته نرم افزاری فوق ، توانسته است که Fairstars Audio Converter را تبدیل به یکه تاز این عرصه کند . این بسته نرم ازافزاری قدرتمند قابلیت تبدیل انواع فایل‌های صوتی با فرمت‌هایی از قبیل:WAV, RealMedia(RM, RA, RMVB, RMJ), AIFF, AU, Creative VOC, PVF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, ASF to WMA, MP3, VQF, OGG, FLAC, APE, WAV، MP3 را به یکدیگر تبدیل می کند.این برنامه قابلیت تغییر فورمت فایل ها را به صورت دسته جمعی دارد وتنها با یک کلیک قادر است صدها فایل صوتی را تغییر دهید. همچنین دارای یک ابزار پخش صوت داخلی که از طریق آن میتوانید به فایل های تبدیل شده گوش فرا دهید، این ابزار توانایی پخش انواع فایل های صوتی را نیز دارد. سرعت بالای تبدیل و همچنین عدم ایجاد فایل های موقتی از جمله شاخص های مهم این نرم افزار است .با این نرم افزار قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمامتر و تنها با یک کلیک ساده کلیه عملیات مورد نیاز خورد را با سرعت ، دقت و سهولت هر چه تمامتر انجام دهید. از گزینه Add Files ، پوشه ، آهنگ یا فایل مد نظر را انتخاب کرده و سپس در صورت نیاز از بخش Option تنظیمات مورد نیاز خورد را اعمال کرده و بعد از آن از قسمت To اقدام به انتخاب و تبدیل فرمت پوشه مورد نظر به هر فرمتی که دلخواه شماست بکنید. این نرم افزار فوق العلده در نهایت چنان کیفیت خروجی باور نکردنی به شما خواهد داد که شما را به فکر فرو خواهد برد که آیا این همان موزیکی است که قبل از تبدیل به آن گوش می دادم !

قابیلت های کلیدی نرم افزار:- قابلیت تبدیل WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, M4B, AAC, AMR(AMR-NB + AMR-WB), WMA, WMV, ASF To WMA, MP3, AAC, M4A(MP4 Audio), AMR(AWB), VQF, OGG, FLAC, APE ,WAV
- پشتیبانی از Drag and Drop که می توان تنها با یک حرکت ماوس پوشه مد نظر را کشیده و تنها با یک کلیک ماوس پوشه را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.
- قابلیت تبدیل WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, AAC, AMR, AWB, WMA, WMV, ASF به یک دیگر و قابلیت تست در جا به واسطه پخش کننده قدرتمند تعبیه شده در نرم افزار
- قابیلت تبدیل چند پوشه و فایل مد نظر تنها با یک کلیک و به سرعت هر چه تمامتر
- قابلیت پشتیبانی از فرمت های:
Input Formats: WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, M4B, AAC, AMR(AMR-NB + AMR-WB), WMA, WMV, ASF etc.
Output Formats: WMA, MP3, AAC, M4A(MP4 Audio, iPod MP4 Audio, iPhone MP4 Audio), AMR(AMR Narrowband), AWB(AMR Wideband), VQF, OGG, FLAC, APE, and WAV formats.
- قابلیت اجرا بر روی . Windows 2000/XP/XP MCE/2003/Vista/2008


ادامه مطلب ...