بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

ثبت یادداشت ها و امور روزانه در گوشی همراه جاوا

مدیریت بر امور روزانه یکی از مهمترین مسائلی می باشد که امروزه افراد مختلف به علت مشغله بالا برای آن اهمیت بسیاری قائل می باشند. برنامه ریزی های مربوطه در گذشته بر روی سررسید ها و تقویم های دیواری اعمال می شد و با ورود سیستم های کامپیوتری به عرصه زندگی انسان ها این برنامه ریزی ها به نرم افزارهای کامپیوتری کشیده شد. استفاده از نرم افزارهایی که به کمک آن ها می توان برنامه ریزی ها و ثبت قرارهای روزانه را انجام داد. بسیاری از افرادی که به صورت مداوم در حال حرکت می باشند و دسترسی به سیستم کامپیوترشان همیشگی نیست از نرم افزارهایی بر روی گوشی های تلفن همراه خود استفاده می کنند. نرم افزارهایی که برنامه ریزی ها را برایشان آسان می کند.

 

Mobile Task Manager نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به ثبت قرارها و برنامه های روزمره خود نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا یادداشت های خود را در گوشی تلفن همراه خود انجام دهند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- ثبت قرارهای ملاقات

- ثبت امور روزمره در بخش To-do



ادامه مطلب ...

خواندن فرمتهای متنی مطرح TXT, HTML, PDB ,UMD در گوشی های جاوا

بسیاری از گوشی هایی که با سیستم عامل جاوا به بازار وارد می شوند برای پخش و اجرای بسیاری از فرمت ها دارای توانایی کافی نیستند . به عنوان مثال در این گوشی ها نمی توان فایل هایی مثل PDF را اجرا نمود. بسیاری دیگر از فرمت ها نیز می باشند که بر روی این سیستم عامل پشتیبانی نمی شوند. به همین منظور کاربران از نرم افزارهای برای اجرای این گونه فرمت ها استفاده می کنند.

 

Anyview نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان فرمت های مختلفی که بر روی سیستم عامل جاوا پشتیبانی نمی شوند را اجرا نمود. از جمله این فرمت ها می توان به  TXT, HTML, PDB ,UMD اشاره نمود.

 

ویژگی های این نرم افزار بدین شرح می باشد:

- قابلیت اجرای فرمت های مختلفی نظیر  TXT, HTML, PDB ,UMD

- قابلیت اجرای فرمت های مختلف عکس ها

ـ پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8, GB2312

- دارای پوسته های مختلف ظاهری

- قابلیت اجرا و نمایش فایل های فشرده شده ZIP


ادامه مطلب ...

تمامی پیام رسان های مطرح را یکجا بر روی گوشی همراه خود داشته باش

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به وسیله آن ها افراد مختلف در محیط اینترنت اقدام به گفتگو یا چت کردن می کنند. مسنجرهای مختلفی که هریک تولید یک شرکت می باشند و از شبکه های مختلف گفتگوی بهم پیوسته تشکیل شده اند. وقتی صحبت از چت می شود ناخودآگاه ذهن ها به سمت برنامه یاهو مسنجر می رود که دارای طرفداران بیشتری می باشد. امروزه در کشور ما با ورود GPRS بر روی شبکه های تلفن همراه و راه اندازی خدمات استفاده از اینترنت بر روی شبکه های تلفن همراه بسیاری از افراد به دنبال نرم افزارهایی می باشند تا از طریق گوشی خود نیز در هر مکان قابلیت چت کردن را بدست آورند.

 

Nimbuzz نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر روی مسنجرهای مختلف و یا اتاق های گفتگوی شبکه nimbuzz گفتگو کنند . این نرم افزار قدرتمند که از مسنجرهای مختلفی همچون Skype, MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk پشتیبانی می کند خود نیز دارای یک شبکه گفتگو همانند دیگر مسنجرها می باشد که شما می توانید در آن با دیگر افراد online گفتگو کنید.

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

- پشتیبانی از مسنجرهای مختلف همانند Skype, MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk

- مدیریت بر لیست دوستان و دسته بندی آن ها

- توانایی چت کردن متنی

- قابلیت ارسال فایل

- قابلیت ارسال عکس به صورت مستقیم از طریق نرم افزار به کمک دوربین گوشی


ادامه مطلب ...

دنیای شبکه مجازی Twitter را به گوشی همراه خود بیاورید !

حتما تا به حال نام Twitter را شنیده اید ! برای افرادی که با این نام غریبه اند می توان گفت که توییتر(Twitter) یک سرویس به اصطلاح میکروبلاگینگ است که با شعار چه کار می‌کنید؟ (What are you doing) پا به عرصه وجود گذاشت در واقع این هدف اصلی توییتر بود که درحال حاضر دارای جایگزین‌هایی هم شده است. یکی دیگر از شاخصه های توییتر محدود بودن به تایپ تنها 140 کاراکتر است. این دو مشخصه به قدری بدیع  و نو بود که به سرعت در میان کاربران اینترنت به محبوبیت رسید.

 Mobileways Gravity نام نرم افزاری کوچک برای تلفن همراه شما می باشد که به عنوان یک Client برای ارتباط با توییتر عمل می کند و برای سری های 60 طراحی شده است. 

 این نرم افزار کوچک از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- سازگاری کامل با Laconica و Twitter
- قابلیت انجام تمامی امور بر روی سری 60 همانند پاسخگویی ، ساخت علاقه مندی ها ، جستجو ، به روز رسانی خودکار و ...
- قابلیت نمایش اطلاعات به صورت TAB- قابلیت تنظیم نرم افزار برای اطلاع رسانی از نامه ها و دیگر اطلاعات به وسیله فایل های صوتی
- قابلیت تنظیم و استفاده از چندین اکانت
- پشتیبانی گروهی برای ساخت TAB های دلخواه
- قابلیت پیش نمایش عکس ها از MobyPicture, TwitPic یا TwitGoo


ادامه مطلب ...