بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی جدید Mega man III برای موبایل - بصورت جاوا

بازی زیبای مگامن Megaman 3 که یکی از خاطره انگیز ترین بازی هاست هم اکنون تحت پلتفرم جاوا برای گوشی های موبایل تهیه شده ست



ادامه مطلب ...

Typing Assistant v5.0 تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند تایپ

تایپ متون امروزه یکی از مواردی می باشد که هر کاربر کامپیوتری ممکن است در طول یک روز و در هنگام کار با سیستم کامپیوتری خود به آن بپردازد. تایپ تحقیق های دانشگاهی و درسی ، گزارش های کاری برای ارائه به مدیران در محل کار ، تهیه یک مقاله  و ... از جمله مواردی می باشد که ممکن است در طول روز یک کاربر برای انجام آنها اقدام به تایپ نمودن نماید. بسیاری از افراد نیز شغل آن ها انجام عملیات تایپ متون مختلف می باشد. بسیاری از این افراد که زمینه کاری آن ها مختص تایپ متون در هر روز می باشد از نرم افزارهای کمکی نیز استفاده می کنند تا در کار خود از سرعت بیشتری برخوردار باشند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آسان نرم افزار ، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

ویژگی های کلی نرم افزار کمکی تایپ Typing Assistant :

- پشتیبانی کامل از لغت نامه زبان انگلیسی.

- تکمیل خودکار کلمه یا متن حتی در سرعت بالای تایپ .

- تصحیح خودکار کلمات غلط

- قابلیت افزودن متن و گسترش دایره تایپ .

- مدیریت حافظه کلیپ بورد و کپی در ویندوز

و ..


ادامه مطلب ...

نمایش پیام های دریافتی به صورت تمام صفحه توسط Smartphoneware Bes

پیام های کوتاه بخش عظیمی از کاربرد تلفن همراه در کشور ما را به خود اختصاص داده است و بسیاری از افراد از SMS ها استفاده بیشتری را نسبت به مکالمات صوتی دارند. به همین علت نیز استفاده از نرم افزارهای مختلف مرتبط با SMS ها برای گوشی های تلفن همراه در کشور ما دارای طرفداران بسیاری می باشد. نرم افزارهای مختلفی که هر یک کاربردی مفید برای بهبود کار با SMS ها دارد.

در این مطلب نرم افزار کاربردی دیگری را در همین زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

Best Full Screen Message نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان پیام های دریافتی را به صورت تمام صفحه ( Full Screen ) مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار پیام های دریافتی بر روی کل صفحه گوشی شما قابل مشاهده می باشد. این نرم افزار محصولی از Smartphoneware می باشد.

 ویژگی های نرم افزار:

- نمایش پیام به صورت تمام صفحه

- خواندن نام فرستنده پیام توسط نرم افزار به صورت صوتی

- قابلیت بزرگنمایی پیام ها در 4 مرحله

- پشتیبانی از اسکرول برای پیام های طولانی

- قابلیت نشانه گذاری بر روی پیام ها

 و ... .

 سازگار با تمامی گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3



ادامه مطلب ...

لذت وب گردی با گوشی همراه خود را با Skyfire v1.0.0.12214 تجربه کنید

امروزه با وجود توانایی دسترسی به اینترنت بر روی خطوط تلفن همراه به کمک خدمات GPRS و یا اتصال ار طیق اینترنت بی سیم به وسیله گوشی هایی که دارای این ویژگی می باشند کاربران می توانند تمامی اموری را که بر روی سیستم کامپیوتری خود در اینترنت به آن دسترسی داشته اند را نیز بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند. چک کردن email ها ، دریافت اطلاعات روزانه خود و ... از جمله موضوعاتی می باشد که بر روی گوشی ها به راحتی امکان پذیر می باشد. برای استفاده از اینترنت و ورود به وب سایت ها از طریق گوشی می بایست همانند سیستم های کامپیوتری از نرم افزارهای مرورگر استفاده نمود. اکثر گوشی هایی که قابلیت استفاده از خدمات GPRS را دارا می باشند بر روی خود نرم افزارهای مرورگری را نیز دارند . این نرم افزارها به صورت حرفه ای نمی باشند و در بسیاری از موارد ممکن است علاوه بر برطرف نکردن نیازهای کاربران با وب سایت های مختلف نیز هماهنگی نداشته باشند.

در این مطلب یکی از بهترین مرورگرهای اینترنت برای گوشی های تلفن همراه را به شما معرفی می کنیم.

 Skyfire نام یک مرورگر وب قدرتمند رایگان برای گوشی های تلفن همراه می باشد که از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد. سرعت بالا در بارگذاری صفحات ، قابلیت اعمال تنظیمات دلخواه بر روی صفحات ، ذخیره سازی صفحات و ... از ویژگی های این نرم افزار محسوب می شوند.

دیگر ویژگی ها:

- وب گردی توسط موبایل همانند سیستم های کامپیوتری

- قابلیت ذخیره سازی صفحات

- توانایی استفاده آسان از نرم افزار

- بارگذاری صفحات وب بدون درهم ریختگی

 و ... .


سازگار با گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3

ادامه مطلب ...