بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی ساده اما بسیار جذاب نبرد تانک های کوچک – Pocket Tanks Delux


در این بازی ساده اما بسیار جذاب و سرگرم‌کننده که بصورت یک تا چند نفره قابل انجام است شما یک تانک را کنترل می کنید و باید با اندازه‌گیری زاویه و قدرت توپ تانکتان تانک یا تانک‌های دیگر را توسط تیر‌های گوناگون مورد هدف قرار دهید و امتیاز کسب کنید. یکی از ویژگی های جالب بازی آن است که بصورت شبکه‌ای قابل انجام است.


ادامه مطلب ...

تهران یاب نقشه تهران به همراه لیست اماکن

تهران یاب  نقشه تهران به همراه لیست اماکن
تهران یاب ( نقشه همراه موبایل ) محصول دیگری از تیم فنی mobile4use اولین نرم افزار چند زبانه نقشه تهران با قابلیت های فراوان و ظاهری زیبا در سه نسخه متفاوت برای شما فراهم شده است.از امکانات این نرم افزار و مطالب درج شده در آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- ظاهری زیبا و کارامد
- چندزبانه بودن ( فارسی ، انگلیسی ، عربی )
- سازگاری کامل با گوشی های لمسی
- دارای موتور جستجوی قدرتمند
- دارای نقشه کامل تهران در 3 سایز مختلف
- قابلیت انتخاب قسمتی از متن و ارسال به ایمیل ، بلوتوث و یا پیامک
- و...


اطلاعات داخل نرم افزار :- جاذبه های گردشگری
- مراکز تفریحی و ورزشی
- مراکز علمی ، فرهنگی و هنری
- خدمات گردشگری
- تلفن های ضروری
- و ...

ادامه مطلب ...

مدیریت برشبکه های اجتمالی و ایمیل DIGSBY 75


digsbyDigsby یکی از نرم افزارهای کارامدی است که امکان مدیریت چند ID ، ایمیل و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد. این نرم افزار از منسجر های معروفی مثل Yahoo Messenger, Jabber, AIM, ICQ , Google talk و همچنین از شبکه های اجتماعی چون Facebook, MySpace و Twitter پشتیبانی می کند. این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های چند منظوره نظیر Pidgin است که قابلیت های جدیدی را برای شما مهیا کرده است.

توسط این نرم افزار می توانید تا حدودی بر روی ایمیل خود مدیریت داشته باشید و کار های ساده ای مثل حذف، اسپم کردن و علامت گذاری ایمیل ها به عنوان خوانده شده را به صورت مستقیم از طریق خود نرم افزار انجام دهید. همچنین در صورت ارسال ایمیل جدید، به شما اطلاع سرانی خواهد شد.  یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که می توانید به offline های خود در همان پنجره popup جواب دهید و دیگر نیازی به کلیک بر روی ID فرد مورد نظر برای ارسال پاسخ نیست. Digsby قابلیت های دیگری هم دارد که با نصب و کار با آن متوجه آن ها خواهید شد.


ادامه مطلب ...

ضبط صدا با امکانات ویژه Cool Record Deluxe 7.9

در سیستم عامل ویندوز ابزارهای مختلفی برای رفع نیازهای کاربران قرار داده شده است که می توان این ابزارها را به راحتی استفاده نمود. یکی از ابزارهایی که در سیستم عامل ویندوز داده شده است ابزار Sound Recorder می باشد که برای ضبط صدا از میکروفون طراحی شده است. این ابزار را می توانید از Start > Programs > Accessories > Entertainment انتخاب نموده و از آن استفاده نمایید. این نرم افزار کوچک دارای محدودیت های بسیاری می باشد و حتی نمی توان از آن برای انجام امور نیمه حرفه ای استفاده نمود. یکی از مهمترین محدودیت های این نرم افزار توانایی کم در زمان ضبط صدا می باشد ، بدین صورت که کاربر تنها قادر به ضبط صدا به مدت 60 ثانیه می باشد. بسیاری از شرکت های نرم افزاری مختلف که در زمینه ساخت نرم افزارهای موسیقی و یا برنامه های آهنگ سازی اقدام به تولید نرم افزار می نمایند ، ویژگی ضبط صدا را نیز برای برنامه های خود به عنوان یک ابزار قرار می دهند.

Cool Record Edit Deluxe نام نرم افزاری قدرتمند و با تواناهایی بسیار در زمینه ضبط صدا می باشد که از ابزارهای مختلفی در این زمینه برخوردار می باشد و این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت حرفه ای اقدام به ضبط صدا از میکروفن و یا دیگر دستگاه های مرتبط به سیستم نماید. دیگر ابزار موجود در این نرم افزار ابزار ویرایش فایل های صوتی می باشد که به کمک آن کاربران قادر به انجام اعمال ویرایشی همانند برش قسمتی از یک فایل صوتی  بر روی فایل های صوتی می باشند . این نرم افزار محصولی از شرکت CoolRecordEdit می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- دارای ابزار قدرتمند ضبط صدا از میکروفون و دیگر دستگاه های ورودی صوتی
- قابلیت ویرایش فایل های صوتی با استفاده از ابزار ویرایشی مربوطه
- نمایش فایل صوتی به صورت نوار نمایش صوت
- قابلیت قرار دادن افکت های دیجیتالی بر روی یک صدا
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی
- قابلیت استفاده آسان از نرم افزار به کمک ابزارهای گرافیکی
 و ... .

ادامه مطلب ...