بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

30 والپیپر فوق العاده زیبا ویژه گوشی های با رزولیشن Wallapers P


Magic_Wallpapers.jpg
مجموعه ای از تصاویر پس زمینه بسیار زیبا را برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم که این مجموعه 30 تصویر پس زمینه ی جدید و فوق العاده زیبا را با طراحی فوق العاده شامل می شود.این تصاویر دارای کیفیتی بسیار بالا و حجمی مناسب می باشند.رزولوشن این تصاویر240x320 بوده و همگی دارای فرمت jpg هستند.
ادامه مطلب ...

نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت کپی و انتقال فایل و پوشه TeraCopy


TeraCopy Pro 2.12 [www.MihanDownload.com].jpgمطمئنآ همه ی شما از سیستم خود انتظار دارید که کارهایی را که به آن سپرده اید را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد مثلآ خیلی سریع پوشه ای را از درایوی به درایو دیگر منتقل کند. همانطور که می دانید سرعت عمل سیستم در چنین مواقعی رابطه ی مستقیم با قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی آن دارد که هرچه این قطعات گران قیمت تر و بالاتر باشند مصلمآ سرعت عمل سیستم هم بالاتر خواهد بود. در این میان همه ی اقشار جامعه که نمی توانند سیستمی با قطعات سخت افزاری گران قیمت برای خود تهیه کنند و از طرفی نمی توان گفت چون سیستم شما دارای قطعات سخت افزاری متوسط است نباید انتظار چندانی از آن داشته باشید. در نتیجه در این مواقع راه حل استفاده از نرم افزارهای مدیریتی است! نرم افزارهایی که با مدیریت کامل بر روی قسمتی از ویندوز در افزایش سرعت آن تاثیر به سزایی دارند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلهای سیستم خواهد داشت.
نرم افزار TeraCopy باعث افزایش چشمگیر سرعت در هنگام کپی و انتقال پوشه ها و فایلها به مسیرهای مورد نظر شما می گردد. در واقع وقتی شما پوشه ای را با استفاده از روش Copy/Paste معمولی از محلی به محل دیگر کپی می کنید پنجره ی کوچکی ظاهر می گردد که با سرعتی متناسب با حجم پوشه عملیات کپی را انجام می دهد اما وقتی همین کار را با استفاده از این نرم افزار انجام میدهید سرعت کپی پوشه تا چند برابر افزایش می یابد زیرا این نرم افزار علاوه بر انجام عملیات کپی در هنگام کپی کردن، بر پوشه ی مورد نظر مدیریت می کند تا فایلها به طور دقیق و با سرعتی مناسب کپی شوند. آیکون این نرم افزار پس از نصب در منوی کلیک راست موس ظاهر می گردد تا شما سریعتر بتوانید از این نرم افزار برای کپی و انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام کپی کردن در کادر مستطیل شکلی که ظاهر می گردد اطلاعات دقیقی نظیر حجم دقیق فایل کپی شده ، درصد دقیق  انتقال فایل ، مدت زمان دقیق باقی مانده ، تعداد دقیق فایلهای کپی شده و ... را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر کپی کردن شما می توانید از این نرم افزار برای انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان هم استفاده کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان خاموش کردن سیستم پس از کپی و انتقال فایهای حجیم و همچنین داشتن گزینه ی Pause به جهت توقف موقت در حین عملیات کپی و انتقال اشاره کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های این نرم افزار:
- افزایش چشمگیر سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلها.
- نمایش اطلاعات کامل و دقیق در هنگام عملیات کپی و انتقال.
- نمایش اطلاعاتی همچون درصد انتقال ، حجم انتقال ، مدت زمان باقی مانده و ...
- امکان خاموش کردن سیستم پس از انجام عملیات کپی و انتقال فایلهای حجیم.
- امکان اجرای فایل و یا باز کردن پوشه ی مورد نظر پس از انجام عملیات کپی و انتقال.
- داشتن سرعت مناسب سیستم در هنگام عملیات کپی و انتقال به دلیل استفاده ی ناچیز از پردازنده.
- اضافه شدن آیکون برنامه پس از نصب در منوی کلیک راست موس جهت دسترسی سریعتر.
- امکان اضافه کردن پوشه ها به قسمت Favorites نرم افزار برای کپی و انتقال سریع.
- نمایش سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلها در حین انجام عملیات.
- امکان توقف موقت در هنگام انجام عملیات کپی و انتقال Pause.
- انجام عملیات های کپی و انتقال تنها با یک کلیک موس.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم کم .
- کاربرد آسان.
- و ...
ادامه مطلب ...

4 تم شیک ویژه گوشی های سونی اریکسون سایز تصویر Theme Pack 176x2


Shik_Theme.jpg
مجموعه دیگر از تم های جدید برای گوشی های سونی اریکسون می باشد که شامل چهار تم جدید و زیبا برای این گوشی ها است.این چهار تم از  موضوع مختلف انتخاب شده اند و سایز تصویر 176x220 را پشتیبانی می کنند و قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون زیر می باشند :
K300, K500, K506, K508, K700, K750, K758, W550, W600, W700, W800, Z500, Z520, Z525, Z550, Z558 , K310, K510, W300, W810, Z530, K530, K320, W200 , w610
هم اکنون می توانید این چهار تم را به صورت یکجا در قالب یک فایل فشرده با مراجعه به ادامه ی مطلب دریافت کنید.
ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل فیلم های دی وی دی به فرمتهای کم حجم ویدیویی Pow


Power DVD Rip Studio 1.1.7.134 [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید فیلم هایی که به صورت دی وی دی ساخته می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به همین دلیل امروزه اکثر فیلم های سینمایی در غالب دی وی دی ساخته می شوند. اما بزرگترین مشکل دیسک های فشرده این است که به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند در واقع پس مدتی خش هایی بر روی سطح دیسک ایجاد می گردد که باعث افت شدید کیفیت فیلم می گردد به همین منظور اکثر افراد برای اینکه بتوانند فیلم دی وی دی مورد نظر خود را از معرض چنین آسیب هایی دور کنند، آن را در هارد کامپیوتر خود ذخیره می کنند ولی اینکار هم باعث بروز مشکلاتی می شود زیرا یک فیلم DVD معمولآ دارای حجمی بین 3 تا 4 گیگابایت است که این حجم برای کپی در هارد زیاد بوده و فضای بسیار زیادی از هارد سیستم را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل افراد برای اینکه هم از آسیب دیدن فیلم مورد نظر خود جلوگیری کنند و هم آن را برای همیشه در هارد سیستم خود داشته باشند از نرم افزارهای کم حجم کننده ی فیلمهای دی وی دی استفاده می کنند که امروز در سایت میهن دانلود یکی از این نرم افزارها را برایتان آماده کرده ایم.
نرم افزار Power DVD Rip Studio این توانایی را دارد که فیلم DVD را به چندین فرمت مختلف ویدیویی کم حجم تبدیل کند. شما با کمک این نرم افزار می توانید فیلم های DVD حجیم را به فیلم هایی با حجم کمتر و بدون افت کیفیت تبدیل کنید تا بتوانید آنرا برای همیشه در هارد کامپیوتر خود داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا فیلم های دی وی دی را به فرمت های: AVI , MPEG, WMV , WAV و ... تبدیل کند و همچنین شما می توانید فیلم DVD خود را به چند CD تبدیل کنید که اینکار با انتخاب فرمت SVCD یا VCD و مشخص نمودن ظرفیت سی دی خام (Min 80 یا Min 74) صورت می پذیرد. علاوه بر این شما می توانید به صورت دلخواه تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده گردد این تنظیمات شامل: سایز تصویر ، کیفیت صدای خروجی ، زیر نویس فیلم ، حجم و ... می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم DVD به فرمت های قابل پخش در گوشی های موبایل نظیر iPod , PSP , iPhone , Zune و ... اشاره کرد.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فیلم DVD به فرمت های کم حجم تر.
- تبدیل DVD به فرمت های: AVI , MPEG, WMV , WAV و ...
- قابلیت تبدیل DVD به چندین CD (فرمت SVCD یا VCD).
- امکان تغییر تنظیمات مربوط به فرمت خروجی.
- داشتن سرعت بالا در هنگام تبدیل فرمت.
- امکان تبدیل DVD به فرمت های قابل پخش در موبایل.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم کم.
- کاربرد آسان.
- و ...

ادامه مطلب ...