بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

worldwide Picture Pack - Ireland

35 تصویر بسیار زیبا و دیدنی از ایرلند


ادامه مطلب ...

VideoMach Pro 5.3.2

VideoMach نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت فایل های صوتی و فایل های ویدئویی و تبدیل آن ها به یکدیگر ، که از جمله نرم افزارهای محبوب میان کاربران می باشد. توسط این برنامه شما قادر خواهید بود تا: از تصاویر خود فایل های ویدئویی با آهنگ پس زمینه بسازید ، از ویدئوها عکس برداری کنید ، آهنگ پس زمینه ویدئوها را تغییر دهید ، صدای پس زمینه ویدئوها در فرمت های گوناگون صوتی ذخیره کنید و فرمت های ویدئویی یا صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید. VideoMach یک نرم افزار چند رسانه ای بسیار قدرتمند است که کاربردهای فراوانی دارد. همچنین در محیط برنامه شما می توانید ویدئوهای خود را انتخاب کرده و به تغییر: فرمت ، تعداد فریم ، میزان رنگ ، فرمت صوتی ، سایز و حجم ، نوع آن ها”استاندارد ، عریض” و… بپردازید. از دیگر قابلیت های ویرایش می توان به تغییر در sharpen, emboss, gamma correction, brightness, contrast, saturation و… اشاره نمود. همچنین شما می توانید به تبدیل PAL , NTSC و… به یکدیگر نیز بپردازید و ویدئو جدید را با فرمت های گوناگون ذخیره کنید. این برنامه از فرمت های mpeg, avi, divx, flc, jpeg, png, tif, gif, bmp و… به طور کامل پشتیبانی می کند.

توسط VideoMach شما می توانید:
- برای ویدئوها یک فایل صوتی پس زمینه مشخص کنید و آن را در فرمت دلخواه ذخیره کنید
- به تبدیل تصاویر به ویدئوها بپردازید
- به تغییر اندازه ، چرخاندن و crop کردن ویدئوها بپردازید
- به استخراج صدا از ویدئوها بپردازید
- به عکس برداری از ویدئوها بپردازید
- به تغییر codec های ویدئوها بپردازید
- سرعت پخش ویدئوها را تغییر دهید
- به تغییر در ویژگی های ویدئوها یا تصاویر بپردازید
- بر روی تصاویر یا ویدئوها افکت های گوناگون اضاف کنید

ادامه مطلب ...

Video Capture Factory v7.1.0.88

اگر شما قصد ساخت فیلم آموزشی دارید یا باید برای ارائه تان، فیلمی از دسکتاپ تهیه کنید، نیاز به نرم افزاری برای این منظور دارید. چند نرم افزار تابحال برای این منظور ارائه شدند که شاید معروف ترینشان نرم افزار Camtasia است. اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه کار می کنند، با ذخیره صداها مشکل دارند، بعضی درست صدا را ذخیره نمی کنند و بعضی دیگر اصلا قادر به ذخیره صدا نیستند. Video Capture Factoryنرم افزاری با ارزش در این زمینه است که به شما اجازه تهیه فیلم از محیط دسکتاپ، بارگذاری فیلم از دستگاه های جانبی مانند ورودی TV، دوربین وب (WebCam) یا دوربین های دیجیتالی را می دهد.
Video Capture Factory ابزاری بسیار عالی برای برطرف کردن نیازهای تصویری شماست. توسط این نرم افزار شما می توانید از دستگاه های جانبی ذکر شده، فیلم و تصاویر دلخواهتان را بارگذاری کنید. همچنین این برنامه به شما اجازه مرور و ویرایش فایل ها را می دهد. فایل های ویدئوی بارگذاری یا ذخیره شده با فرمت AVI قابل ذخیره سازی هستند. Video Capture Factory به دلیل رابط کاربری بسیار مناسب و زیبا و تنظیمات کاربردی، هم برای کاربران تازه کار و هم کاربران حرفه ای قابل استفاده است. شما می توانید نوع کدک فایل ویدئوی، خصوصیات دستگاه های جانبی و دوربین را تنظیم کنید. قابلیت شناسایی حرکت (Motion detection) این نرم افزار نیز به شما امکان آزمایش و تنظیم دوربینتان را می دهد. با این نرم افزار، از کار با فایل های ویدئویی دلخواهتان، لذت خواهید برد.

قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- ذخیره ویدئو و تصویر از دستگاه های جانبی مانند وب کم های USB، ورودی TV و DV .
- تنظیمات متنوع برای شناسایی حرکت
- گرفتن عکس با کلید میانبر
- تعیین تنظیمات برای هر ابزار ذخیره سازی
- پشتیبانی از فرمت AVI
- تنظیم اندازه فایل ویدئوی خروجی
- ضبط ویدئو همراه با صدا
- تنظیم خودکار کانال TV
- تنظیم روشنایی، تضاد نور، اشباع و رنگ

ادامه مطلب ...

System Firewall 1.0.0.0

System Firewall فایروال قدرتمندی است که از امنیت کامپیوتر شما در برابر حملات و تهدیدات اینترنتی و شبکه ای و هرگونه نفوذ غیر مجاز محافظت می کند. این دیواره ی آتش با بررسی تمامی اطلاعات ارسال شده و دریافت شده در کامپیوتر از نفوذ هکرها ، برنامه های جاسوسی ، تروجان ها ، ویروس ها ، کرم ها و… جلوگیری می کند. شاید فکر کنید که نرم افزارهای فایروال سرعت ارسال/دریافت اطلاعات را در کامپیوتر تا حدودی پایین می آورند. اما این نکته را یادآور می شویم که اینگونه نرم افزارها در سرعت ارسال/دریافت اطلاعات هیچگونه تاثیری ندارند و سرعت همانند زمانی است که فایروال را هنوز نصب نکرده اید. امروزه با گسترش  ارتباطات و افزایش بسیار زیاد سرعت ها ، حملات اینترنتی نسبت به چند سال پیش بسیار افزایش یافته است. پس نداشتن فایروال و آنتی ویروس فعال بر روی کامپیوتر یک خطر یا ریسک بزرگ محسوب می شود. پس هیچگاه امنیت کامپیوتر خود و حملات هکرها ، برنامه های جاسوسی ، تروجان ها ، ویروس ها ، کرم ها و…دست کم نگیرید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- استفاده کاملا رایگان از نرم افزار
- کنترل و بررسی بسته های ارسالی و دریافتی
- کنترل و بررسی آی پی های فعال
- کنترل و بررسی سایت ها و صفحات بازدید شده اینترنتی
- کنترل و بررسی نام های الکترونیکی و…
- کنترل و بررسی کوکی ها ، کدها ، pop-up ها و …
- محافظت از اطلاعات شخصی “رمز های عبور” و ایمیل ها
- محافظت دائمی و Active
- محافظت از سیستم در برابر هکرها و حملات اینترنتی
- محافظت از سیستم در برابر اطلاعات ارسالی و دریافتی
- کار به صورت مخفی و بدون مزاحمت
- بروز رسانی خودکار نرم افزار و نصب آپدیت ها

ادامه مطلب ...