بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

MobiFactor PowerMP3 v1.17 پلیر قدرتمند موزیک

امروزه گوشی های موبایل تنها وسیله ای برای مکالمه نبوده و امکانات بسیاری را برای کاربر خود فراهم می نمایند که یکی از پر طرفدارترین بخش های آن ، پخش موزیک می باشد . از این رو تا کنون گوشی های بسیاری طراحی و ساخته شده اند که تمرکز زیادی بر این بخش داشته و سعی کرده اند که نیازهای کاربران خود را برطرف سازند . یکی از مهم ترین قسمت هایی که کاربر در پخش موزیک با آن ارتباط مستقیمی دارد نرم افزار پلیر می باشد و هر چه این برنامه قدرتمند تر بوده و ابزارهای بیشتری را در خود گنجانده باشد موفق تر خواهد بود .

 MobiFactor PowerMP3 نام نرم افزاری است حرفه ای که برای گوشی های دارای ویرایش سوم از سیستم عامل سیمبین طراحی شده است و می تواند بیشترین امکاناتی را که  می توان یک برنامه تلفن همراه از عهده فراهم ساختن آن براید را برای شما به ارمغان آورد . این نرم افزار که توانایی تعویض پوسته را نیز دارد از فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3 ، OGG ، AAc و M4A پشتیبانی می کند . علاوه بر این با قابلیتی که تحت عنوان Music Library گنجانده شده است شما خواهید توانست به سادگی لیست موزیک های موجود بر روی حافظه ی گوشی تان را مدیریت نمایید . مرتب نمودن بر اساس نام خواننده ، آلبوم ، ژانر و تگ شما را در یافتن آهنگ مورد علاقه یاری خواهد نمود . همچنین با امکان رتبه بندی هر موسیقی که در این بخش قرار داده شده است می تواند از این پارامتر نیز برای دسترسی سریع تر به موزیک ها استفاده نمایید .

ادامه مطلب ...

SymbianGuru PhotoFun v1.02 S60v3 v5 گرفتن عکس های خنده دار

آیا می خواهید با گرفتن عکس های دستکاری شده توسط دوربین گوشی خود لحظاتی سرگرم کننده را تجربه نمایید ؟ برای اینکار تنها کافیست تا نرم افزار SymbianGuru PhotoFun را که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ویرایش های ۳ و ۵ طراحی شده است را بر روی موبایل خود نصب نمایید تا با استفاده از تمپلیت های آماده ای که قرار داده شده است عکس های دیدنی و جذابی بگیرید . به طور مثال خواهید توانست دماغی بزرگ را بر روی صورت تصویر گذاشته و یا عکس تان را در قالب کریسمس و کنار پاپانوئل قرار دهید .


ویژگی های کلیدی SymbianGuru PhotoFun v1.02 :– امکان تغییر اندازه تصاویر
– هایلایت کردن ناحیه ای که می بایست به صورت شفاف نمایش داده شود با استفاده از رنگی جز رنگ آن منطقه
– قابلیت ذخیره کردن عکس شما در فرمت PNG
– توانایی ساخت لایه بر روی تصاویر
– امکان کشیدن نقش با استفاده از ابزار قلم
– و …


ادامه مطلب ...

دانلود GTalk+ with PUSH - نرم افزار موبایل پیام رسان گوگل


سریع، ساده و بسیار آسان همراه GTalk شوید با طراحی بسیار عالی، سیستم پیام رسان فوق العاده، سیستم اطلاع رسانی(Notification)، صورتک های متحرک و سیستم Multitasking.

ویژگی های نرم افزار GTalk عبارت است از:- پشتیبانی از iOS4، پشتیبانی از Multitasking
- فشرده سازی ترافیک
- کپی هر گونه اطلاعات
- بسیار سریع و رابط کاربری ساده
- پشتیبانی از iPad
- پشتیبانی از صفحه نمایش افقی و عمودی


ادامه مطلب ...