بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

MAGIX Ringtone Maker 1.01

همانطوری که پوشیدن لباس متفاوت و یا سوار شدن یک اتومبیل زیبا و متفاوت برای هر شخصی لذت بخش , احساس شخصیت است , برای دارندگان و علاقمندان به تلفن همراه در سراسر جهان نیز RingTone یا صدای زنگ زیبا و منحصر به فرد موبایل بسیار مهم است . بر طبق تحقیقی که از سوی شرکت IDC انجام شد , مشتریان آمریکایی تنها در سال 2002 بالغ 4.8 میلیون آهنگ به عنوان Ringtone از سایتهای مختلف اینترنتی خریداری کرده که معادل 16.6 میلیون دلار به این شرکتها پرداخته بودند ! پیش بینی می شود در سال 2005 این مقدار به 30 میلیون RingTone و قیمتی معادل 408 میلیون دلار افزایش پیدا کند !! رقم بسیار قابل توجهی و سود کلانی برای شرکتهای تولید کننده است . حال شما برای تهیه RingTone زیبا و مورد علاقتان چه می کنید.

شرکت MAGIX تولید کننده ی نرم افزار قدرتمند .ویرایشی صوتی و تصویری , نرم افزاری با نام MAGIX Ringtone Maker با توانایی های فراوان عرضه نموده است که به کاربر امکان تولید انواع RingTone موبایل با فرمتهای مختلف و برای گوشی های مختلف را می دهد. کاربر به آسانی میتواند با وارد کردن آهنگ های مختلف با هر فرمت رایج صوتی به محیط برنامه و ایجاد تغییرات گوناگون مانند اضافه نمودن افکتها و بیش از 500 فیلتر صدای و مختلف شامل صداهای بامزه و صدای حیوانات و .... RingTone مورد علاقه ی خود را برای گوشی خود بسازد. کیفیت بالا , آسانی در کار , حجم کم فایل نهایی , مجهز بودن به تعداد بسیاری فیلتر و افکت و گوناگونی فرمتهای خروجی (WAV, AMR , ADPCM. , SMAFوMP3) و دارا بودن یک ویراستار و Editor قوی با توانایی های گوناگون برای فایلهای صوتی گوشه ای از توانایی های این نرم افزار قدرتمند است . برای داشتن یک Ringtone زیبا از MAGIX Ringtone Maker در گوشی همراه خود کافیست 3 مرحله ی آسان را پشت سر گذارید .
1- موزیک مورد علاقه خود را از روی CD صوتی و یا MP3 وارد نمایید.
2- آن را به گونه ی دلخواه خود ویرایش نمایید .
3- سر آخر آن را از طریق Infrared یا BlueTooth و یا کابل USB به حافظه ی گوشی منتقل کنید.
فرمتهای تولیدی این نرم افزار با گوشی های Alcatel , Motorola , Nokia , Panasonic , Sagem , Samsung , Sharp , Siemens و Sony Ericsson سازگاری دارند.


دانلود نرم افزار با حجم ۱۶.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد