بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

جادوی گرافیک کامپیوتری در افزودن سن مورد نظر با نرم افزار Prophe

در اواسط دهه 80 میلادی بود که به تدریج توانایی های اعجاب اانگیز گرافیک کامپیوتری به منصه ظهور رسید و بسیار از مردم بر روی صفحه تلویزیونهای خود شاهد بازی زیبای تصاویر متحرک و رنگها بودند که هر روز جلوه تازه تری میافت.
از نکات بارز این دوره میتوان به تبدیل بسیاری از تئوری های قدیمی دانش انفورماتیک به نرم افزارهای حقیقی اشاره کرد که از لابه لای کتابهای مملو از خاک در کتابخانه ها به کامپیوترهای شخصی در خانه های علاقمندان این دانش نو پا به پرواز درآمدند .از آرزوهای قدیمی بشر میتوان به تلاشهای گسترده در نگرش دگرگون به چهره های آشنا اشاره کرد که با تبیین مبانی تئوریک آن از اواسط نیمه اول قرن بیستم شکل گرفت .
در این مطالعات امکان تغییرات گسترده در تصویر یک انسان مورد ارزیابی قرار میگرفت به ثانی که مثلا امکان یافتن اساس تغییرات لازم در تبدیل چهره فرزند از والدین و یا تغییر سن یک انسان قابل محاسبه گردد . حاصل این تحقیقات گذشته از جنبه سرگرمی در بسیاری از موارد حقیقی نیز میتوانست مفید واقع شود …
مثلا فردی که هرگز مادر خود را ندیده باشد ، شاید میتوانست با توسل به این ابزار و کمک گرفتن از عکس خود و پدرش تصویر مادر خود را مشاهده نماید .
از این گونه تلاشها میتوان به جادوی گرافیک کامپیوتری در افزودن سن مورد نظر به تصویر فرد اشاره کرد . که هم اکنون در نرم افزارهای چندی از جمله Prophecy Master تبلور یافته است .
نرم افزار Prophecy Master یک نرم افزار کاملا تک منظوره میباشد و حتی امکان تنظیمات ساده نیز در آن منظور نگردیده است . تنها عملی که کاربر نرم افزار انجام میدهد انتخاب یک تصویر خوب و واضح ( و ترجیحا از روبرو )
و کلیک بر روی دگمه Next میباشد .
لبته جادوگری محسوب نمیشود ولی پس از چند لحظه میتوان تصویر بیست سال بعد فرد مورد نظر را مشاهده نمود. در آزمایش نرم افزار توسط عکسهای قدیمی دقت نرم افزار مورد تایید ناقدان بی طرف قرار گرفته است .



برای نصب نرم افزار ابتدا از پوشه Setup فایل ProphecyMasterSetup.exe را اجرا فرمایید .
پس نصب ابتدا از برنامه خارج شوید و سپس از پوشه Crack فایل ProphecyMaster.dll را در پوشه نصب نرم افزار کپی فرمایید . پوشه نصب به صورت پیش فرض عبارت در مسیر :
C:Program FilesLuxandProphecyMaster
قرار گرفته است .
اکنون پیش از استفاده از نرم افزار آن را با Username و License key دلخواه رجیستر فرمایید . لازم به ذکر میباشد که پس از کرک اگرچه کلیه محدویتهای نرم افزار حذف گردیده و استفاده از آن برای همیشه امکانپذیر میگردد ولی لگو اولیه رجیستر کردن نرم افزار در هر بار ورود به آن دیده خواهد شد .

دانلود با حجم ۴.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد