بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

پرتابل MathType نرم افزار تخصصی نگارش علائم ریاضی

از مشکلات تقریبا اکثریت غریب به اتفاق علاقمندان ریاضیات و سایر علوم مهندسی ، در نگارش تحقیق ، مقاله ، و تمرینات درسی ، وارد کردن فرمولها و نمادهای اختصاصی ریاضی میباشد و نیز متاسفانه تنها راه استفاده از فرمولهای ریاضی برای بسیاری از این عزیزان ، نصب Microsoft Office Word به همراه Plug-in اختصاصی Microsoft Math میباشد.
نرم افزار MathType با کتابخانه ای از کاملترین علائم ریاضی یکی مناسبترین ابزارهای موجود جهت نمایش فرمولها و معادلات ریاضی به صورت مجرد و یا در کنار سایر ساختارهای نوشتاری میباشد .

استفاده از MathType بسیار آسان میباشد و برای استفاده از نمادهای موجود در نرم افزار تنها کافی است پس از انتخاب بر روی آن کلیک نماییم .
نمادها در دو گروه عمده طبقه بندی گردیده اند . گروه نخست گروهی میباشد که بسیار پر کاربرد میباشد و در همان Tab موجود فقط با یک کلیک قابل دسترسی میباشند . و گروه دوم که بیشتر نمادهای واسطه ای را شامل میگردد پس از انتخاب نماد دسته ای و انتخاب دوم در اختیار قرار میگیرند .
تقریبا کلیه نمادهای لازم برای عملیات جبر و آنالیز ، آمار و احتمال ، نظریه اعداد و ریاضیات گسسته در این طبقه بندی ها منظور گشته اند
نرم افزار کاملا مستقل میباشد ولی به جهت انتقال علائم نیازمند استفاده از فونتهای ضمیمه میباشد که این امر به صورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد . حاصل کار از این نرم افزار تنها با یک Copy و Paste ساده قابل انتقال به سایر نرم افزارها میباشد . به طوری که نمادهای حاصل حتی در نرم افزار WordPad ویندوز نیز قابل نمایش و استفاده میباشد .
خروجی نرم افزار به صورت مستقل در سه فرمت eps ، wmf و فرمت گرافیکی gif قابل ذخیره سازی میباشد .
نرم افزار کاملا Portable میباشد و به کرک خاصی نیاز ندارد .
برای استفاده از نرم افزار تنها کافی فایل MathType.exe را از پوشه Portable MathType v.6.5 اجرا فرمایید .

دانلود با حجم ۶.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد