بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

اس ام اس عاشقانه

یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است . می‌بوسمت!

 

 

 

 

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ..

 

 

 

 

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفرید ...

 

 

 

 

همه دنیا در حکم یه دوربین عکاسی است لبخند بزنید !!

 

 

 

 

به همه لبخند بزن اما با یه نفر بخند

همه رو دوست داشته باش اما به نفر عشق بورز

تو قلب همه باش اما قلبت مال یه نفر باشه !

 

 

 

 

در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش شدن، بیش از نیاز به نان است.» مادر ترزا

 

 

 

 


 

ای داد دوباره کار دل مشکل شد...نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد...پامال سبکسران سنگین دل شد

 

 

 

 

 

نمی دانم گنجشکها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه را می شناسن. و نمی دانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه مرا نمی شناسی

 

 

 

 


 

در باغ دلم گرد جنون می ریزی / سرسبزترین گیاه این جالیزی
از ساقه تو به آسمان خواهم رفت / ای دوست! تو لوبیای سحرآمیزی!

 

 

 

 


زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی

ماست

 

 

 

وقتی بدانم که یک لحظه به یادم هستی، تمام عمرم را فدای آن لحظه می کنم

 

 

 


 

دوست داشتن همیشه گفتنی نیست؛ گاه سکوت است و گاه لبخند است گاه نگاه است و گاهی فقط یه اس ام اس

 

 

 


 

زندگی بدون عشق همچون باغ بدون آفتاب است که گل ها در آن مرده اند

 

 

 

 

اگه کوه باشی استواری ... اگه رود باشی روانی ... اگه کوه باشی بلندی اگه آسمان باشی وسیعی ... اگه خورشید باشی پر حرارتی اگه آدم باشی یه اس ام اس می فرستی!

 

 

 

 

 

اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ،قلب کوچیک من

.

 

 

 

 

اگه مردونگی مُرده ، اگه رفاقت رنگ باخته ، اگه عشق دیگه معنا نداره ، اگه دنیا پُره نامردیه ، اگه آرامش خواب و رویاست ...به تو چه !!! تو اس ام اس بده !

 

 

 

 

عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه . تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه

 

 

 

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر / شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر

 

 

 

عمری با غم عشقت نشستم به تو پیوستم و از خود گسستم ولیکن سرنوشتم این 3حرف بود تورا دیدم ، پسندیدم ، گسستم

 

 

 

 

خیلی راحت با نگاهت قفل قلبمو شکستی اومدی واسه همیشه توی قلب من نشستی تو برام شیرینی و من مثل آب دریا شورم توی قلب من نشستی اما از تو خیلی دورم دل تنها و غریبم پیش تو بد جوری گیره برای جدایی از تو میدونم من دیگه دیره

 

 

 

 

 

سکوت فریاد هزاران درد است در وسعت انتهای دریا ...........و تو بی انتهاترین فریادی که در سکوت من نشسته ای

 

 

 


اس ام اس عاشقانه و سرکاری اس ام اس عاشقانه بهترین اس ام اس های عاشقانه مسیج لطیفه اس ام اس عاشقانه بهترین و عاشقانه ترین اس ام اس  عاشقانه جوک  اس ام اس عاشقانه جدید زیبا ترین و بهترین اس ام اس های عاشقانه جوک و اس ام اس مسیج جوک و اس ام اس بهترین و زیبا ترین جوک و اس ام اس ها مسیحج و جوک و اس ام اس  خنده دار و عاشقانه جوک و اس ام اس  خنده دار بهترین اس ام اس های خنده دار رمانتیک عاشقانه سرکاری تنهایی اس ام اس خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد