بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

اس ام اس عاشقانه مخصوص سپندارمذگان روز عشاق ایرانی

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

.

 بی بهانه دوستت دارم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 میخواهم به یاد آوری چقدر به هم نزدیک هستیم
حتی با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزدیکی
 میخواهم بدانی  در این روز بزرگ سپندارمذگان به تو فکر میکنم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دانی که من هر روز ،

با تو بودن را جشن می گیرم.

خواهشی از تو دارم...

بیا عشق مان را "سپندار مذگان "  هم جشن بگیریم.

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم با تو هر روز روز عشق است

سپندار مذگان روز عشق ایرانی  بر تو مبارک

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان  روز آشنایی من و تو راروز عشق می نامیدند

سپندار مذگان مبارک

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  ای کاش هر روز ولنتاین و سپندارمذگان بود  نه به خاطر هدیه هایش به خاطر اینکه یادمان باشد که عاشقیم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اسپندارمذگان خجسته  باد دوست من این دوستی برای من همانند گنج است و بهترین شادی ها را به من هدیه میدهد

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای سپاس تمام مهربانیهایت روز سپندارمذگان را برگزیدم  تا بگویم

 برای تمام شادیهایی که با حضورت در قلبم

من هدیه کردی سپاسگذارم

روز عشاق ایرانی مبارک

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ چیز تو را  ناراحت نکند  فقط شادی ها تو را احاطه کند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد


 اینها آرزوهایم برای تو در روز سپندارمذگان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد