بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

فیلم جنجالی و دیدنی نیوه مانگ ( نیمه ماه )

اثری دیگر از کاگردانی بین المللی ایران بهمن قبادی 

با بازی جنجالی هدیه تهرانی و گلشیفته فراهانی

فیلم توقیف شده در ایران !

با آواز خوانی هدیه تهرانی در فیلم !

برنده چندین و چند جایزه بین المللی...!!!

1 DVD

قیمت : 3800 تومان

           

فیلم در روستایی در کردستان ایران شروع می شود. کاکو کردی سرزنده و ساده دل است که از کار رانندگی اتوبوس روزگار می گذراند، اما به هنر موسیقی، به ویژه موسیقی سنتی مردم خود علاقه ای وافر دارد. او در گیر و دار یک معرکه جنگ خروس با تلفن همراه (موبایل) پیامی از "استاد مامو" دریافت می کند. استاد مامو موسیقی دان یا نوازنده ای سالخورده است که همه کردهای هنردوست، مانند کاکو او را بزرگترین استاد زنده موسیقی کردی می دانند و برایش احترامی بی حد قائل هستند.

 

هدیه تهرانی و گلشیفته فراهانی در نقشی متفاوت با گریمی متفاوت ....

قیمت : 3800 تومان

           

 او طبعا به خاطر سیاست های هنری رایج در جمهوری اسلامی از زندگی فعال هنری باز مانده است. در عراق رژیم صدام حسین سقوط کرده است. کردهای کشور پس از تحمل دهها سال اسارت و بی‌داد، سرانجام در مناطق خود به آزادی دست یافته اند و پس از ۳۷ سال اختناق بیرحمانه توانسته اند با هویت قومی خود یگانه شوند. این رویداد تاریخی نه تنها برای کردهای عراق بلکه برای تمام کردهای منطقه که در کشورهای عراق و ایران و ترکیه و سوریه پراکنده هستند، خبری فرخنده است.

فیلم نیوه مانگ نام آخرین ساخته بلند سینمایی بهمن قبادی کارگردان نامی ایران و کردستان است. که در جشنواره های متعدد بین المللی از جمله جشنواره سن سباستین شرکت کرده و جوایز معتبری را کسب نموده است و در حال  در بسیاری ار سینماهای کشورهای اروپایی، ژاپن و آمریکا اکران شد است.

قیمت : 3800 تومان

           

فیلم نیمه‌ ماه ساخته‌ بهمن قبادی و محصول مشترک ایران، عراق، اتریش و فرانسه،‌ جایزه‌ تماشاگران بیست و ششمین فستیوال بین المللی فیلم استانبول را از آن خود کرد.

 

فیلم نیمه‌ ماه‌ داستان نوازنده‌ پیر و سرشناس کرد را روایت می کند که به همراه‌ فرزندانش ‌و پس از سرنگونی حکومت صدام برای اجرای کنسرت موسیقی به‌ کردستان عراق می روند.

هدیه‌ تهرانی ، گلشیفته‌ فراهانی و حسن پور شیرازی جزو بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

قیمت : 3800 تومان

           

بیوگرافی بهمن قبادی :
همن قبادی در سال 1348 در شهر مرزی بانه کردستان به دنیا آمد. او چهارمین فرزند خانواده هفت نفری ‌شان است و اولین پسر خانواده. تا 12 سالگی در بانه زندگی کرد و بعد از آن جنگ‌ها و آشوب‌های منطقه او و خانواده‌اش را راهی سنندج ( مرکز استان کردستان ) کرد.

تحصیلات متوسطه ‌اش را در سنندج به پایان برد و سال 1371 برای ادامه تحصیل در دانشگاه، به تهران آمد و در رشته فیلم‌ سازی در دانشگاه صدا و سیما مشغول به تحصیل شد، ولی دانشگاه را رها کرد و به انجام نرساند.

او معتقد است هر آنچه در سینما دارد حاصل تجربیاتی‌ست که با ساختن فیلم های کوتاهش به دست آورده است.

قیمت : 3800 تومان

           

قبادی در سال های پایانی دهه 60 به عکاسی هنری و صنعتی روی آورد. بی‌شک تاثیر عکاسی در نگاه او به جهان تصویر گرش انکار ناپذیر است. پس از آن، با ساخت فیلم‌های هشت میلی‌متری به فیلم‌سازی روی آ ورد. حاصل آن دوران، تعدادی فیلم داستانی و مستند هشت میلی‌متری است. فیلم‌ های کوتاه قبادی از نیمه دهه 1370 مورد توجه قرار گرفتند و توانستند جوایز داخلی و خارجی متعددی را نصیب قبادی کنند.
 

با فیلم زندگی در مه، مسیر تازه‌ای در کارنامه او گشوده شد. این فیلم جوایز متعدد بین ‌المللی را به دست آ ورده و عنوان ((پر افتخار ترین مستند تاریخ ایران)) را نیز به خود اختصاص داده است. وی با ساخت فیلم بلند «زمانی برای مستی اسب ‌ها» به جرگه فیلم‌سازان حرفه‌ای پیوست.

این فیلم، نخستین فیلم مستند کردی زبان تاریخ سینمای ایران است.

قیمت : 3800 تومان

           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد