بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

مدیریت و بهینه سازی گزینه های منوی کلیک راست با Moo0 RightClicke

منوی کلیک راست گزینه هایی را در محیط ویندوز اکسپلورر در اختیار کاربران قرار می دهد که توسط آن ها می توانند فعالیت های ابتدایی نظیر کپی، کات، ساخت فلدر جدید، تغییر نام، حذف و … را انجام دهند.
برخی نرم افزارها نیز پس از نصب گزینه یا گزینه هایی را به منویی که هنگام فشردن کلیک راست در محیط ویندوز اکسپلورر  باز می شود، می افزایند.
ممکن است منوی کلیک راست شما شلوغ و نامنظم شده باشد و بخواهید مطابق میل خود آن را مرتب و مدیریت کنید و یا گزینه های موجود نیاز شما را برطرف نمی کنند و نیازمند گزینه های پیشرفته تری هستید؛ پس این مطلب را دنبال کنید!

Moo0 RightClicker Pro ابزاری است که به راحتی با استفاده از آن می توانید منوی کلیک راست را مدیریت و مطابق میل خود منظم کنید. این نرم افزار چندین گزینه جدید مثل انتقال به، کپی به، تکثیر، باز کردن در پنجره جدید و … را به به منوی کلیک راست اضافه می کند.
همچنین می توانید گزینه ها و چیدمان آن ها را بنا به نیاز و سلیقه خود تغییر دهید. پس از نصب آیکون هایی نیز کنار نام گزینه ها ظاهر می شوند که می توانند سرعت انتخاب را افزایش داده و منو را زیباتر کنند که رنگ آن ها نیز قابل تغییر است و اگر مایل بودید می توانید آن ها را حذف کنید.

پس از نصب نرم افزار ۳ حالت یا Mode که شامل Simple ، Basic و Advanced هستند در اختیار شما قرار می گیرند که می توانید بنا به احتیاج خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید فونت و اندازه نوشته های منو را به دلخواه تغییر دهید.
این نرم افزار با ویندوز XP و ویستا سازگار است.


دانلود با حجم ۴.۳ مگابایت


پسورد : www.kamyabonline.com


به نقل از فول ۴ آل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد