بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

Xilisoft Video Editor 1.0.34.1218 - نرم افزار ویرایش و میکس فیلم

یک نرم افزار چند رسانه ای جدید از شرکت نرم افزاری زیلی سافت که برای ویرایش فیلم عرضه شده و برنامه ای جمع و جور اما قدرتمند در نوع خود است را سایت کمیاب آنلاین نرم افزار آخرین نسخه این نرم افزار ویدئو مفید برای برش، جداسازی و اتصال تکه فیلم ها برای دانلود برنامه میکس به اشتراک گذاشته است.
دیگر لازم نیست نگران فرمت ها، تعداد قابهای ویدویی نمایش یافته در ثانیه و اندازه فایل باشید! چراکه ویرایشگر ویدئو Xilisoft کارهای به هم وصل کردن تکه ویدئو ها، عمل برش فیلم و حذف فیلم و جداسازی قسمتی از ویدئو را امکان پذیر میکند. این نرم افزار میکس پرقدرت امکان ویرایش ویدئو ها در فرمت های AVI, MPEG, H.264, SWF, MOV, WMV و غیره را فراهم کرده است که میتوان آنها را بروی اکثر دستگاه های پخش مانند iPod, iPhone, PSP, PS3 و غیره پخش کنید. سه عمل برش، جداسازی و اتصال با سرعت زیاد و بدون اشغال فضای زیاد انجام می شوند.
نرم افزار میکس فیلم Xilisoft به عنوان یک ویرایشگر ویدئو، از محیط کار بسیار ساده و قابل فهمی ساخته شده که تبدیل فیلم های ابتدایی به یک شاهکار هنری را ساده میکند. با استفاده از این برنامه میکس فیلم میتوانید ویدئوی مورد ویرایش را به صورت پیش نمایش نگاه کنید.


خصیصه نرم افزار ویرایش و میکس فیلم

    * تکه های فیلم ها را به هم وصل کرده و یک ویدئو کامل بسازید.
    * ویدئو را جدا کرده و تکه های متعددی بسازید.
    * قسمت های را که نمی خواهید ببرید.




دانلود با حجم ۱۰.۴ مگابایت


پسورد : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد