بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

دانلود بازی خاطره انگیز و جذاب زیر دریایی آتاری برای کامپیوتر


دنبال استقبال بی نظیر شما کاربران گرامی از بازی خاطره انگیز هواپیمای آتاری که چندی در سایت قرار گرفت امروز هم یکی دیگر از بازی های محبوب کنسول آتاری را برای شما علاقه مندان به این قبیل بازیها قرار داده ایم.

Seaquest for Atari در سالهای نه چندان دور که هنوز بازیهای پیشرفته ی کامپیوتر ساخته نشده بود افراد برای بازی کردن از کنسول هایی همچون آتاری ، میکرو ، سگا و ... استفاده می کردند. اما امروزه با ورود بازیهای کامپیوتری و نیز ساخت کنسول های جدید نظیر پلی استیشن دیگر کمتر کسی به سراغ کنسول های کلاسیک می رود. زیرا اولآ در دنیای امروز تهیه کنسول های کلاسیک تقریبآ غیر ممکن شده و ثانیآ برای بازی کردن در این نوع کنسول ها افراد نیازمند به داشتن دستگاه های جانبی نظیر تلویزیون هستند. ولی در این میان افرادی هم هستند که هنوز علاقه مند به بازی در این کنسول ها باشند و دوست دارند حتی برای یکبار هم که شده بازی در این کنسول ها را تجربه کنند. از همین رو امروز در میهن دانلود یکی از بازی های خاطره انگیز کنسول آتاری را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید آن را به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی در کامپیوتر خود بازی کنید. نام این بازی جذاب Seaquest است که اکثر شما آن را با نام زیر دریایی آتاری می شناسید. این بازی یکی از پر طرفداترین بازی های آتاری به شمار می رود و افرادی که حداقل 30 سال سن دارند آن را به خاطر می آورند. جالب است بدانید کمیاب آنلاین اولین سایت ایرنی است که اقدام به قرار دادن نسخه اورجینال این بازی به همراه نرم افزار مخصوص اجرای آن در کامپیوتر کرده است.
برای دریافت بازی و آموزش تصویری اجرای آن به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

اجرای بازی زیر دریایی آتاری کاملآ شبیه اجرای بازی هواپیمای آتاری است که چندی پیش در سایت قرار گرفت. فقط در آنجا قصد این بود که بازی River Raid را اجرا کنیم به همین خاطر در تصاویر آموزشی پوشه و فایل بازی با نام River Raid است اما در اینجا هدف اجرای بازی Seaquest است که می بایست تمامی آن کارها را بر روی نام Seaquest انجام دهید.




دانلود با حجم ۹۷۰ کیلوبایت


پسورد : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد