بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

بازی موبایل نرم افزار موبایل کلیپ موبایل آهنگ فیلم اس ام اس

دانلود رایگان بازی , نرم افزار , زنگ موبایل کلیپ موبایل

مدیریتی کامل برروی رجیستری با نرم افزار RegistryWizard v3.1.0.40


رجیستری که در حقیقت هسته سیستم عامل ویندوز محسوب می شود یکی از بخش های مهم در ویندوز برشمرده می شود و در واقع هروقت رجیستری بدون مشکل به کار خود ادامه دهد یعنی سیستم عامل سرحالی در اختیار کاربران خواهد بود و برعکس اگر رجیستری مشکلی داشته باشد مطمئنا ویندوز هم با مشکلاتی رو به رو بوده و به درستی عملکرد های مختلفی که توسط کاربر به آن سپرده می شود انجام نمی دهد. حال با توجه به این که مسئله رجیستری صرفا به صورت نرم افزاری تعریف شده است استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز رجیستری می تواند گزینه خوبی برای استفاده از نهایت کارآیی هم در رجیستری و هم در ویندوز باشد. RegistryWizard  نام ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ، مدیریت پاکسازی و به طور کلی تمامی مواردی که به رجیستری مربوط می شود است. ابزاری که توانایی رفع و تعمیر تمامی مشکلات و انواع Error ها را دارا بوده و می تواند در زمینه های مختلف فایل های رجیستری خراب را تعمیر نماید.
 اسکن سریع و کامل رجیستری که در کمترین زمان ممکن می تواند تمامی فایل ها را اسکن و هرگونه خرابی ها را رفع کند از نکات جالب توجه نرم افزار است ؛ اسکن ها کاملا اتوماتیک صورت گرفته و کاربر تنها لازم است که گزینه های مورد نظر را انتخاب یا حتی به صورت تمام خودکار همه کارها را صورت دهد.
تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ، مدیریت و بهینه سازی رجیستری ، پاکسازی فایل های اضافی که در طول مدت زمان استفاده از ویندوز ایجاد می شوند و موارد بسیار دیگر خصوصیاتی هستند که در نرم افزار RegistryWizard که از حجم پائینی هم بهره می برد گنجانده شده اند. نکته جالب توجه در مورد این نرم افزار حل 24 مدل از انواع مشکلاتی است که در استفاده از رجیستری ایجاد می شوند ؛ Blue Screen یکی از رایج ترین این موارد است که گاهی فوق العاده آزار دهنده می شود و البته این ابزار توانایی رفع این مشکل را تا حدود زیادی داراست. پس بد نیست شما هم نسخه ی جدید و کامل این نرم افزار را از آسان دانلود دریافت کرده و پس از نصب آن با خیالی آسوده از بابت رجیستری از سیستم عامل ویندوز خود نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RegistryWizard v3.1.0.401 :
- بهینه سازی رجیستری
- امکان مدیریت رجیستری
- قابلیت پاکسازی رجیستری
- امکان مرتفع سازی بیش از 24 مدل از انواع مشکلات رجیستری
- اسکن اتوماتیک رجیستری
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری
- امکان زمان بندی عملکرد های نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا و اسکن
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم ۴.۶ مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد